Data modyfikacji:

Efekty po 12 dniach diety glikemicznej

Autor: Marta Nikodem

Jakie zauważyliście efekty po prawie 2 tygodniach stosowania diety z niskim indeksem glikemicznym? Przedstawiam moje postępy i menu :)

Już nie mogłam się doczekać kiedy wam to napiszę – ta dieta DZIAŁA!!! Przez te 12 dni schudłam ponad dwa kilogramy. Dobrze się czuję i już mnie nie kusi, tak jak na początku, żeby zjeść coś słodkiego. Mój organizm się przyzwyczaił do wyeliminowania słodyczy. Na początku rekompensowałam to sobie kawą, ale teraz moja ulubiona zielona herbata wystarcza :) Pochwalcie się jak jest u Was?

Śniadanie: Naleśniki czekoladowe na mące orkiszowej z serkiem orzechowym, jogurt naturalny słodzony stevią z mielonymi ziarnami konopii (Mniam! Muszę się nauczyć robić takie naleśniki!)

II śniadanie: Koktajl truskawkowy ze stevią (był przepyszny, lekki i pożywny)

Obiad: Łosoś w sezamie z fasolką szparagową, ryżem czarnym z koperkiem i smażonym ogórkiem (kucharze nie używają soli, da się to zauważyć, ale świetnie przyprawiają ziołami potrawy)

Podwieczorek: Ciasto z mąki orkiszowej z owocami (kolejna rzecz do nauczenia!)

Kolacja: Sałatka grecka (dużo smacznych warzyw, samo zdrowie!)

Tego dnia mąka orkiszowa pojawiła się dwóch posiłkach. Bardzo mi smakowały i na pewno będę jej częściej używać w swojej kuchni. Poza tym, w porównaniu do mąki pszennej, ma mniej kalorii, niższy indeks glikemiczny i zawiera sporo witamin oraz białka. A jakich mąk Wy używacie?

Proste i pyszne ciasta na Boże Narodzenie [PRZEPISY]

Proste i pyszne ciasta na Boże Narodzenie. Przepisy ze zdjęciami

2020-12-18
Święta Bożego Narodzenia to czas odpoczynku, uśmiechu, bliskości, ale także moment wielu kulinarnych popisów. Jeśli chcesz zaskoczyć swoich bliskich, po tradycyjnym barszczu i karpiu podaj pyszny deser w postaci dobrego ciasta. Zastanawiasz się, jakie ciasta na Boże Narodzenie upiec tym razem, aby pozytywnie zaskoczyć rodzinę? Mamy dla ciebie kilka podpowiedzi! Przepisy na ciasta będą łatwe i proste w przygotowaniu. Sprawdź nasze pomysły na wigilijne przepisy na bożonarodzeniowe placki.
Jak zrobić świąteczne pierogi w wersji fit?

Jak zrobić świąteczne pierogi w wersji fit?

2020-12-01
Jeśli znajdą się osoby, które nie lubią pierogów, to z całą pewnością można policzyć je na palcach jednej ręki. Tym bardziej, jeśli chodzi o pyszne, świąteczne ...
ryż basmati

Czy ryż basmati jest zdrowy? Ile ma kalorii? Właściwości ryżu basmati

2020-05-23
Ryż jest jednym z najpopularniejszych produktów spożywczych na całym świecie. Duży wybór gatunków tego zboża sprawia, że każdy bez problemu znajdzie ten idealnie dopasowany do indywidualnej diety. Jedną ze sławniejszych odmian jest ryż basmati. Jakie są jego właściwości odżywcze i jak wykorzystać go w kuchni?
tapioka

Tapioka – gdzie kupić?

2020-05-21
Tapioka to nic innego jak kasza wyrabiana z egzotycznej rośliny o nazwie maniok. Jakie właściwości ma tapioka oraz gdzie ją kupić? Sprawdź!
Taśmy do ćwiczeń

Taśmy do ćwiczeń. Trening w domu z gumowymi taśmami

2020-03-16
Taśma do ćwiczeń to prosty i tani gadżet, dzięki któremu wykonasz pełnowartościowy trening w domowym zaciszu. Są cenione przede wszystkim jako wsparcie w treningu pleców, jednak to nie jedyny sposób na ich wykorzystanie. Dowiedz się, co jeszcze możesz zyskać dzięki ćwiczeniom z taśmą!
Produkty z niskim indeksem glikemicznym

Dieta o niskim indeksie glikemicznym. Jak ułożyć jadłospis na tydzień? Jakie produkty i zasady?

2020-02-21
Indeks glikemiczny (IG) jest parametrem, który pozwala na klasyfikowanie produktów spożywczych pod względem ich wpływu na podniesienie poziomu glukozy we krwi. Kontrola indeksu glikemicznego spożywanych posiłków jest szczególnie ważna dla cukrzyków, jednak coraz częściej zaleca się ją i zdrowym osobom, które chcą cieszyć się smukłą linią i zapobiegać wielu chorobom. Jak powinna wyglądać dieta o niskim indeksie glikemicznym? Sprawdź listę „dozwolonych” oraz „zakazanych” produktów.