By

Czas na kolejne wyzwanie dla piękniejszej sylwetki! Dziś proponuję Wam 30-dniową próbę poprawy rzeźby brzucha w najprostszy, znany wszystkim sposób – brzuszki. W obliczu zbliżających się Świąt, kuszących milionem pyszności będzie to dodatkowe wyzwanie. Mimo to – wierzę w Was! Spróbujecie?

Po 30-dniowym treningu na jędrniejsze pośladki, który cieszył się dużym zainteresowaniem, postanowiłam zmotywować Was do małej pracy nad kolejną partią ciała, na której nam – kobietom – szczególnie zależy. Mowa rzecz jasna o brzuchu, co do którego wiele z nas ma zastrzeżenia. Często zapominamy, że najprostsze ćwiczenie, jakim są brzuszki może znacznie poprawić jego rzeźbę, a także wzmocnić siłę mięśni. Jeśli poświęcicie odrobinę czasu codziennie na to banalne ćwiczenie, szybko zauważycie efekty – zwłaszcza, jeśli dotychczas Wasze brzuchy były zaniedbywane.

Chcę podkreślić, że nie polecam tego wyzwania osobom, które chcą wyłącznie zrzucić zbędne kilogramy, czy pozbyć się nieestetycznej oponki. Do tych celów zdecydowanie lepiej sprawdzi się trening cardio – dziś z kolei skupiamy się na seksownym zarysowaniu mięśni prostych.

Źródło: hurtowniasportowa.net (youtube)

Zwróćcie uwagę na prawidłowy sposób wykonywania ćwiczenia.

Przed podjęciem ćwiczeń zróbcie delikatną rozgrzewkę, w której rozciągniecie szczególnie mięśnie kręgosłupa, a także mięśnie proste i skośne brzucha. Przygotujcie wygodną matę do ćwiczeń, butelkę wody mineralnej pod ręką i do dzieła!

wyzwanie

Wydrukujcie powyższą grafikę i do dzieła :-) oczywiście – ćwiczę razem z Wami! Efekty podsumujemy za miesiąc. Powodzenia!


2 Comments

  1. Sandra / 21 grudnia 2016 at 09:14 /Odpowiedz

    Na brzuch to dieta i cardio, twój plan tylko wzmacnia mięśnie brzucha. Tylko i aż, jednak większość kobiet nie narzeka na brak mięśni, tylko na zbyt duży brzuch. 😛

    • Joanna Stanuch / 21 grudnia 2016 at 22:48 /Odpowiedz

      Sandra, masz całkowitą rację – podkreśliłam to zresztą w artykule. :) niemniej jednak, są i takie kobiety, które mimo szczupłej sylwetki nie mogą poszczycić się silnymi mięśniami brzucha i to właśnie im przede wszystkim dedykuję wyzwanie. Ale ogólnie – wzmocnienie mięśni chyba nie zaszkodzi nikomu;)

Leave a Reply