Data publikacji:

Ukształtuj talię osy

Autor: Sylwia Stwora

Jednym z wyznaczników zarówno zdrowia kobiety, jak i jej atrakcyjności w oczach mężczyzny jest talia. Im mniej mamy w niej centymetrów, tym lepiej. Aby osiągnąć talię osy potrzebna jest wytrwałość oraz konsekwencja w ćwiczeniach modelujących tę partię ciała.

Jednym z najlepszych sposobów na pozbycie się oponki z brzucha, a tym samym zmniejszenie obwodu talii i wyrzeźbienie mięśni są ćwiczenia z wykorzystaniem hula hop. O efektywności działania koła, po które chętnie sięgałyśmy w dzieciństwie, świadczy m.in. płaski brzuch Michelle Obamy czy Beyonce, które są zagorzałymi zwolenniczkami kręcenia kolorową obręczą. Godzina ćwiczeń z hula hop to ok. 300-400 kcal mniej. Jeśli połączymy to z tańcem, możemy stracić nawet 600 kcal.

Nieocenione efekty przyniosą skłony. Najlepiej rozpocząć od tradycyjnych. Stań prosto, ręce unieś w górę. Nogi wyprostowane w kolanach ustaw w lekkim rozkroku. Wykonaj skłon w przód, a potem na zmianę do każdej nogi. Następnie usiądź na podłodze i mając nogi proste w kolanach, rób skłony starając się dotknąć lub chwycić stopy rękami. W wersji „po turecku”, usiądź w siadzie skrzyżnym i pochylaj się w przód, wyciągając jak najdalej ręce. Ważne jest, abyś nie odrywała pośladków od podłoża. Ćwiczenia powtarzaj 10-krotnie w 3 seriach.

Praca nad talią, która przyciągnie pożądliwe spojrzenia płci przeciwnej wymaga codziennej gimnastyki, która powinna odbywać się dwa razy dziennie, np. rano i wieczorem. Pierwsze efekty systematycznego treningu będą widoczne już po tygodniu.