Zdrowie

Domowe soki – codzienna bomba witaminowa (+10 przepisów)

Polskie owoce

Zgodnie z zaleceniami specjalistów, powinnaś spożywać pięć porcji warzyw i owoców każdego dnia. Jesteśmy jak najbardziej za i Was również do tego zachęcamy. Jak sprostać temu wyzwaniu? Pokochaj domowe soki! zobacz więcej ›

Nadmierne pocenie w trakcie ćwiczeń – to może być hipoglikemia!

Rozciąganie po treningu

Podczas zajęć pocisz się bardziej niż inni, nagle dopada Cię senność i spadek formy? Uwaga! To może być hipoglikemia! zobacz więcej ›

Alfabet zdrowia: elektrolity

Dieta na nadmiar wody w organizmie

Prawidłowe funkcjonowanie naszego organizmu w dużej mierze zależy od związków mineralnych. Elektrolity to ważna grupa związków, które odpowiadają za działanie układów w naszym ciele. Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące elektrolitów. zobacz więcej ›

UWAGA! Przetrenowanie!

Bieganie w zimie

Stan, w którym organizm nie nadąża z regeneracją, grozi każdej intensywnie ćwiczącej osobie. Jeżeli trenujesz na 150%, to też należysz do grupy ryzyka! Dowiedz się, jak rozpoznać przetrenowanie i jak mu zapobiegać. Przedstawiamy najważniejsze fakty na temat przetrenowania. zobacz więcej ›