By

Ogłaszamy koniec obiadów w postaci zapiekanek, hot-dogów, precli i batoników! Od dzisiaj sami przygotowujemy szybkie obiady i zdrowe desery. Wydrukujcie plan pysznych posiłków na kolejny tydzień i… zabieramy się do gotowania!

Niby wiesz, że trzeba jeść regularnie, ale jakoś nigdy nie masz czasu przygotować sobie posiłku do pracy lub szkoły? Brakuje Ci pomysłów na zdrowe i szybkie obiady? Wracając do domu zahaczasz o „chińczyka” lub fast-food? Przez osiem godzin pracy zjadasz jedynie kanapkę? Jeśli tak, to nasza akcja jest właśnie dla Ciebie! Przez 4 kolejne tygodnie będziemy publikować pomysły na zdrowe lunche i desery, które możesz zapakować do pudełka śniadaniowego i wziąć ze sobą do pracy lub na uczelnię.

Wiemy, że jest wśród Was dużo wegetarianek, dlatego przygotowaliśmy pomysły na wege posiłki. Jeśli lubisz mięso, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś dodała do swojego obiadu np. upieczoną pierś z indyka. Nasze posiłki nie są częścią jakiejś konkretnej diety, ale są na tyle lekkie, że po obiedzie nie będziesz mieć problemu przez usypianie przed biurkiem po ciężkim posiłku ;). Jeśli nie masz w pracy dostępu do mikrofalówki, możesz je jeść również na zimno. Dobrze wiemy, że po obiedzie często ma się ochotę na coś słodkiego, dlatego przygotowaliśmy dla Was również propozycję deserów.

To jak, zaczynamy :)?

PIERWSZY MIESIĄC

TYDZIEŃ I

PDF do wydrukowania znajdziesz: TUTAJ

TYDZIEŃ II

PDF do wydrukowania znajdziesz: TUTAJ

TYDZIEŃ III

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ

TYDZIEŃ IV

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ

 

DRUGI MIESIĄC

TYDZIEŃ I

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ

TYDZIEŃ II

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ

TYDZIEŃ III

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ

TYDZIEŃ IV

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ

TRZECI MIESIĄC

TYDZIEŃ I

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ.

TYDZIEŃ II

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ.

TYDZIEŃ III

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ.

TYDZIEŃ IV

PDF do wydrukowania znajdziesz TUTAJ.

10842256_894317010611501_7668124160665274898_o

18 Comments

  1. Gosia / 13 kwietnia 2015 at 22:59 /Odpowiedz

    Budyń jaglany? Mleko kokosowe? Czy nie lepiej jest przygotować jadłospis z bardziej dostępnych produktów i mniej drogich? Bez sensu :/

    • Dbam o Siebie / 15 kwietnia 2015 at 06:41 /Odpowiedz

      Kasza jaglana jest bardzo sycąca i niedroga. Już niewielka ilość pozwala zaspokoić głód, więc jest to jednorazowy wydatek w dłuższej perspektywie czasu. Kasza jaglana obecnie dostępna jest niemal w każdym sklepie i dyskoncie (nawet w Biedronce). Podobnie mleko kokosowe – my często kupujemy je w Biedronce, Lidlu lub Tesco (w dyskontach za ok. 5 zł za puszkę). Pozdrawiamy i smacznego ;)!

  2. Gosia / 20 kwietnia 2015 at 09:44 /Odpowiedz

    No dobrze, w takim razie poszukam, może rzeczywiście przesadzam. Dziękuję za informację!

  3. Rafał / 20 kwietnia 2015 at 14:48 /Odpowiedz

    A czytałaś etykiety mleka kokosowego z dyskontu. To sama chemia. Żeby kupić mleko dobrej jakości trzeba za nie zapłacić odpowiednią cenę. Zazwyczaj jest to 10-15zł za puszkę. W zdrowej diecie należy zwracać dużą uwagę na jakość „zdrowych” produktów.

  4. Agata / 20 kwietnia 2015 at 16:00 /Odpowiedz

    Do mnie też nie do końca te przepisy trafiły. Może to mylne wrażenie, ale wydają się dość czasochłonne i faktycznie trzeba dodatkowo nakupować różnych rzeczy, które nie tak łatwo znaleźć lub są trochę droższe. Miałam raczej nadzieję na jakieś sprytne przepisy z tego, co mamy częściej „pod ręką”. Czemu feta, bataty, syrop z agawy i mleko kokosowe (nawet jeśli wcale nie jest je tak trudno dostać)? Może lepiej zwykły biały ser, miód i nowalijki? Wszystkim wydają się dużo „bezpieczniejsze”, a też są zdrowe :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    • Dbam o Siebie / 22 kwietnia 2015 at 11:27 /Odpowiedz

      Cześć Agata! Dzięki za opinię 😉 Co do czasochłonności – żaden z przepisów nie powinien zająć więcej niż pół godziny gotowania 😉 Bataty – faktycznie rzadziej można je spotkać niż zwykłe ziemniaki, ale są za to są o wiele ciekawsze w smaku i pasują np. do sałatek (jako coś treściwego zamiast mięsa:) – cenowo nie wychodzi to bardzo drogo, bo te warzywa są bardzo syte. Syrop z agawy można też zastąpić miodem :). Postaramy się wykombinować coś np. botwinki, bo dzisiaj widziałyśmy już je na straganie! Pozdrawiamy!

  5. Edyta / 30 kwietnia 2015 at 13:59 /Odpowiedz

    Zmotywowaliście mnie !!! Dzięki :* Już mam wszystko wydrukowane ,teraz tylko zakupy i do dzieła :) Brakuje mi tylko zup w tych przepisach … ze względu ,że jestem tzw „zupiarą „.Często gotuję zupę dzień wcześniej ,rano zagrzewam ,wlewam do termosu i do pracy :)

    • Dbam o Siebie / 4 maja 2015 at 14:39 /Odpowiedz

      Edyta, zdecydowaliśmy się zrezygnować z zup ze względu na to, że trudno jest je właśnie przetransportować :)

  6. Aneta / 8 maja 2015 at 23:50 /Odpowiedz

    Proszę o tak samo przejrzyste menu, ale na zdrowe podwieczorki i kolacje, do pudełeczka. Byłabym bardzo wdzięczna :). Serdecznie pozdrawiam 😀

  7. kasia / 12 maja 2015 at 22:28 /Odpowiedz

    Wlasnie fajnie by bylo gdyby daloby sie przygotowac taki jadlospis na sniadania o kolacje :) itd:)

  8. Iza / 15 maja 2015 at 10:31 /Odpowiedz

    Ale suuper pomysł ! Krem czekoladowy z awokado – mniam! A macie jakieś sprawdzone pudełka na jedzenie? Moje albo przeciekają , albo nie mają przegródek :( Ktoś może polecić jakiś fajne pojemniki z przegródkami żeby to jakoś zabierać ?

  9. Kasia / 15 czerwca 2015 at 12:54 /Odpowiedz

    Przepisy są extra :) wychodzą niedrogo (sprawdzam wszystkie sumienne :) ) i są niezbyt czasochłonne :)

  10. Ilona / 20 czerwca 2015 at 11:09 /Odpowiedz

    bataty są dostępne w biedronce, tak samo jak mleko kokosowe :)

  11. Ania / 8 lipca 2015 at 14:04 /Odpowiedz

    Powiedzcie mi proszę czy te lunche i desery przygotowujecie poprzedniego dnia? Bo nie wyobrażam sobie wstawać o 4 rano i gotować:) A jeśli tak to czy na następny dzień te potrawy nie są „klapnięte” , rozmokłe itp? Jestem na etapie poszukiwań ciekawych pomysłów na obiady do pracy bo mam dosyć zapijania głodu piątą kawa w ciągu dnia. Wasze przepisy wyglądają smacznie i sa chyba w miarę proste do przygotowania więc chciałabym spróbować a ponieważ jestem kucharką o 2 lewych rekach stąd moje powyższe pytanie o porę przygotowania:) Z góry dziękuję.

    • Dbam o Siebie / 8 lipca 2015 at 15:37 /Odpowiedz

      Aniu, dania „na ciepło” i puddingi/kisiel/jogurty możesz spokojnie przygotowywać dzień wcześniej. W przypadku sałatek najlepiej zabrać się za nie rano. Dressing możesz zapakować osobno, wtedy nie będziesz musiała się martwić o to, czy sałata oklapnie. 😉 Nie przejmuj się, jeśli za pierwszym razem coś się nie uda. :) Smacznego.

  12. Kamila / 9 lipca 2015 at 22:21 /Odpowiedz

    Sporo przygotowywania, a ja jestem wygodna i biorę do pracy tylko warzywa i owoce, czasem sałatki :) Ostatnio znalazłam też stronę bakeo.pl i testuję ich przekąski. Mają różne mieszanki bakalii, ale można zaznaczyć jak czegoś się nie lubi. Chyba się skuszę na abonament – nie trzeba pamiętać i można ustawić adres wysyłki do pracy. Pewnie można kupić taniej i przygotować samemu, ale nie mam czasu szukać. Postaram się też czasem coś upichcić, bo przepisy wyglądają naprawdę fajnie :)

  13. Magda / 14 sierpnia 2015 at 18:17 /Odpowiedz

    świetny blog! podoba mi się! korzystam z przepisów…

  14. maggie / 31 sierpnia 2016 at 21:53 /Odpowiedz

    Mleko kokosowe z dobrym skladem jest w rossmanie, polecam :-)

Leave a Reply