By

Inspirują, uczą i motywują: e-trenerzy i e-trenerki. Każdego dnia zachęcają nas do ćwiczeń i życia. Poznajmy bliżej naszych ulubieńców. W pierwszym odcinku nowej serii przedstawiamy sylwetkę Jillian Michaels!

Wiemy, że wiele z Was woli trenować w domowym zaciszu, dlatego specjalnie dla Was przygotowałyśmy nową serię wpisów: e-trenerki/e-trenerzy. W każdej odsłonie będziemy prezentować wartościowe, mniej lub bardziej znane, osobowości, które aktywnie pracują w sieci. Przyjrzymy się bliżej ich działalności, pokrótce przedstawimy ich biografie, dowiemy się kim są i jakie treningi proponują. Zachęcamy do sugerowania innych nazwisk w komentarzach, a na początek poznajmy Jillian Michaels!

Bezlitosna trenerka

Jillian Michaels to jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich trenerek fitness. Słynie z niezwykle ostrych tekstów motywacyjnych: bez przerwy powtarza: Dopóki nie zemdlejesz, zwymiotujesz albo umrzesz, kontynuuj. Jako nastolatka była bardzo otyła – przy wzroście 150 cm ważyła ponad 70 kilogramów. W wieku 14 lat zaczęła uprawiać sporty walki (ma czarny pas!). Wtedy też rozpoczęła się jej przygoda ze sportem i zdrowym stylem życia.

jillian michaels 1 jillian michaels 2 jillian michaels 3

Jillian jest autorką wielu programów treningowych, które cieszą się ogromną popularnością. Oto niektóre z nich: Banish Fat Boost Metabolism, Kickbox Fastfix, Killer Buns&Thighs, 6 weeks 6 pack czy Hard Body. Oprócz tego, trenerka pisze świetnie sprzedające się książki, zawierające liczne porady dietetyczne. Na język polski zostały przetłumaczone dwie z nich: „Opanuj swój metabolizm”„Bez ograniczeń”.

Ponadto Jillian jest trenerem w programach reality show takich jak np. „The Biggest Loser”. W programie biorą udział ludzie, którzy pragną schudnąć. Ich celem jest zrzucenie jak największej liczby kilogramów w określonym czasie. Program został jednak owiany złą sławą po radykalnej przemianie jednej z uczestniczek. Wówczas Michaels komentowała istotę racjonalnego podejścia do redukcji wagi, odżegnując się tym samym od niezdrowych metod odchudzającychNiestety w jej wypadku również nie obeszło się bez „wpadek”.

Dieta 80/20

Jillian opracowała swoją dietę, polegającą na spożywaniu 4 pozbawionych węglowodanów posiłków dziennie. Ostatni z nich należy zjeść nie później, niż przed godziną 21. Podstawę diety powinny stanowić zdrowe, organiczne i nieprzetworzone produkty. Stosunek procentowy spożywanego jedzenia powinien wynosić 80/20. Oznacza to, że 80% miejsca w Twoim jadłospisie powinny zajmować zdrowe i lekkie produkty, a 20% potrawy, które lubisz. Co więcej, Jillian zaznacza, że istotną rolę podczas odchudzania odgrywa odpowiednia ilość snu. Jeśli się nie wysypiasz, zostaje zaburzona praca hormonów, które odpowiadają za kontrolowanie naszego apetytu i strata zbędnych kilogramów staje się niemożliwa.

 

Więcej materiałów autorstwa Jillian Michaels znajdziesz TUTAJ.

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
wpDiscuz